»Ta Frenk je nastal, ko sem se zazrl v svoja študentska leta, v svoj razvoj.«
»Želela sem si tako vlogo, ki ni na prvo žogo. Žensko, ki ima zelo veliko težav, ki je ujeta v zlato kletko, dejansko in v glavi.«
»Vesel sem, da sem lahko o filmu pogovarjal s tržiško natakarico, ki film razume.«
»Dal sem ju v par, da bi videl, kakšna bo kemija med njima. Katarina je na tistem snemanju čisto zasenčila Škofa.«
»Najprej sem si jo predstavljal starejšo, manj lepo. Katarina je pustila, da smo jo 'razsuli'.«
»Zaprla sva se v osamo in govorila zelo iskrena. Vplival je tudi na spremembe v scenariju.«
»Intenca je bila tudi, da pokažemo, da se pohlep in nenasitnost selita tudi v odnose.«
»Tržičanom govoriti o tem, kaj so socialni problemi, je tvegano. Bilo mi je veliko olajšanje, da so v tem pogledu filmu zelo verjeli.«
»Tam imajo ljudje zelo jasno predstavo o tem, kaj je socialni problem. Več tisoč ljudi je po propadu tovarn ostalo brez dela.«
»Pogosto naletim na stališče, da je po osnovnih principih scenarij bližje glasbi kot literaturi: potrebuje tempo, notranjo melodijo ... in zato film uporablja glasbo kot pomoč, da vodi čustvene linije, podpira neka stanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju